Outlook 365 stephan
New Member
- OS Version(s)
- Windows
- Outlook version
- Outlook 365 64 bit
- Email Account
- IMAP
Operating system:: Windows 64 Bit
Outlook version: Business Premium 365
Email type or host: IMAP
Outlook version: Business Premium 365
Email type or host: IMAP
Hallo Slipstick Forum,
aktuell kann ich in meinem Outlook Classic die E-Mails nicht mehr vollständig abrufen, weil das System von "Übermittlung/Senden/Empfangen" auf „synchronisieren“ umspringt und dann ist der PC nicht mehr per Maustaste navigierbar und ich kann nur mehr „Programm schließen“ oder „Neustart“ anklicken.. . Laut meinem T/Magenta-Provider sind die IMAP Konten korrekt.. Laut Microsoft Support soll ich auf Outlook Neu umsteigen, da das Problem bei Outlook classic nicht behoben werden kann...
Bitte um Rückmeldung ## Systemcode Fehlermeldung 800 4DF03 00 560
stephan 1040 Wien
>>
currently I can no longer retrieve the e-mails completely in my Outlook Classic because the system switches from "Transmission/Send/Receive" to "Synchronize" and then the PC can no longer be navigated by mouse button and I can only click "Close program" or "Restart". . According to my T/Magenta provider, the IMAP accounts are correct. According to Microsoft Support, I should switch to Outlook New, because the problem cannot be fixed with Outlook classic...
Please feedback ## System code error message 800 4DF03 00 560
stephan 1040 Vienna
>>
aktuell kann ich in meinem Outlook Classic die E-Mails nicht mehr vollständig abrufen, weil das System von "Übermittlung/Senden/Empfangen" auf „synchronisieren“ umspringt und dann ist der PC nicht mehr per Maustaste navigierbar und ich kann nur mehr „Programm schließen“ oder „Neustart“ anklicken.. . Laut meinem T/Magenta-Provider sind die IMAP Konten korrekt.. Laut Microsoft Support soll ich auf Outlook Neu umsteigen, da das Problem bei Outlook classic nicht behoben werden kann...
Bitte um Rückmeldung ## Systemcode Fehlermeldung 800 4DF03 00 560
stephan 1040 Wien
>>
currently I can no longer retrieve the e-mails completely in my Outlook Classic because the system switches from "Transmission/Send/Receive" to "Synchronize" and then the PC can no longer be navigated by mouse button and I can only click "Close program" or "Restart". . According to my T/Magenta provider, the IMAP accounts are correct. According to Microsoft Support, I should switch to Outlook New, because the problem cannot be fixed with Outlook classic...
Please feedback ## System code error message 800 4DF03 00 560
stephan 1040 Vienna
>>
Last edited by a moderator: